Language:

  • Հայերեն
  • Русский
  • English

Նորություններ

ՀՈՒՆԱՍՏԱՆԻՆ ԻՆՔՆԱԹԻՌԻ ՊԱՀԵՍՏԱՄԱՍԵՐ ԵՆ ՊԵՏՔ

Հունաստանի պաշտպանության նախարարությունը ԱՄՆ-ին F-16 Fighting Falcon կործանիչների պահեստամասեր է պատվիրել` 100 միլիոն դոլար ընդհանուր արժողությամբ: ԱՄՆ պաշտպանության նախարարության ռազմական համագործակցության վարչությունը համապատասխան կարգով տեղեկացրել է կոնգրեսին, որն էլ պետք է հավանություն տա գործարքին: Ամենայն հավանականությամբ, գործարքը հավանության կարժանանա, քանի որ Հունաստանը 1952թ. ՆԱՏՕ-ի անդամ է:

ՍՈՒԶԱՆԱՎ` ԻՍՐԱՅԵԼԻ ՀԱՄԱՐ

Իսրայելն ու Գերմանիան պայմանավորվել են իսրայելական ռազմածովային ուժերի համար «Դելֆին» դասի Type 209 նախագծի վեցերորդ սուզանավը մատակարարել: Ներկայումս իսրայելական ռազմական նավատորմում «Դելֆին» դասի 3 սուզանավ կա` «Դելֆին», «Լեվիաֆան», «Տեկամաքս», որոնք մատակարարվել են 1998-2000թթ.: Եվս 2 սուզանավի կառուցման պայմանագիր կնքվել է 2006թ., դրանք պատվիրատուին կհանձնվեն առաջիկա երկու տարիների ընթացքում:

ՉԵԽԻԱՆ ԴՈՒՐՍ Է ԳՐԵԼ ՀԻՆ ԻՆՔՆԱԹԻՌՆԵՐԸ

Չեխիայի ռազմաօդային ուժերը դուրս են գրել ռազմատրանսպորտային ԱՆ-26 բոլոր ինքնաթիռները: Դրանց հիմնական մասը Չեխոսլովակիայի, ապա Չեխիայի զինված ուժերում շահագործվել է 29 տարի և վստահելի մեքենաների համբավ ձեռք բերել: Մասնավորապես, ինքնաթիռներից մեկը 1995թ. 70 ժամյա թռիչք է կատարել Աֆրիկայի 14 պետությունների տարածքով, և որևէ անսարքություն չի արձանագրվել:
Դուրս գրված ԱՆ-26-երը նախատեսվում է փոխարինել CASA C-295M իսպանական արտադրության ռազմատրանսպորտային ինքնաթիռներով:

F-22-ՆԵՐԻ ԹՌԻՉՔՆԵՐԸ ԴԱԴԱՐԵՑՎԱԾ ԵՆ

ԱՄՆ օդուժի հրամանատարությունը անորոշ ժամանակով դադարեցրել է F-22 Raptor կործանիչների թռիչքները` թթվածնի փոխանցման համակարգում հնարավոր թերությունների պատճառով: Մարտի վերջին նույն պատճառով կործանիչների թռիչքի առավելագույն բարձրության սահմանափակում էր սահմանվել, օդաչուներին արգելվել էր սովորական վարժաթռիչքների ժամանակ 7,6 հազար մետրից վերև բարձրանալ: Նման որոշում ընդունելիս հաշվի է առնվել այն հանգամանքը, որ թթվածնի փոխանցման համակարգի շարքից դուրս գալու դեպքում օդաչուն 10 վայրկյան ունի մինչև ուշաթափվելը, իսկ նշված բարձրությունից այդ ժամանակահատվածում նա կհասցնի ինքնաթիռը իջեցնել մինչև 5,4 հազար մետր բարձրություն, ուր արդեն հնարավոր է շնչել առանց հատուկ դիմակի:

ԱՌԱՆՑ ՊԵՏԱԿԱՆ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՄԱՆ

Ամերիկյան General Electric և բրիտանական Rolls Royse ընկերությունների կոնսորցիումը սեփական միջոցներով կշարունակի F-35 հեռանկարային կործանիչների համար նախատեսված F136 այլընտրանքային շարժիչի ստեղծման աշխատանքները: ԱՄՆ պաշտպանության նախարարությունը պաշտոնապես հայտարարել էր այլընտրանքային շարժիչի ծրագրի փակման մասին: Այդ որոշման օգտին քվեարկել էր նաև ԱՄՆ Կոնգրեսի ներկայացուցիչների պալատը: Որոշման նպատակը միջոցների խնայումն է և դրանց ուղղորդումը առավել կարևոր ծրագրերի իրականացմանը:

ՋՐԱՐԿՎԵԼ Է «ԻՆՉԽՈՆ» ՖՐԵԳԱՏԸ

Հարավկորեական Hyundai Heavy Industries ընկերությունը ջրարկել է FFX դասի առաջին ֆրեգատը` «Ինչխոն» անունով: Նավի կառուցումը կավարտվի ջրի վրա, որից հետո այն փորձարկումների կենթարկվի և 2013թ. կընդգրկվի սպառազինության մեջ: Հարավային Կորեայի ռազմածովային ուժերը նոր նավը կօգտագործեն հակասուզանավային պայքարի համար: FFX դասի առաջին նավը կառուցելու` մոտ 130 միլիոն դոլարի պայմանագիրը ստորագրվել է 2008թ.: Առայժմ այսպիսի 6 ֆրեգատ կառուցելու ծրագիր կա: Բոլորը պետք է պատրաստ լինեն մինչև 2015թ. վերջը:

ՇՎԵԴԻԱՆ ԱՐԴԻԱԿԱՆԱՑՆՈՒՄ Է ՈՒՂՂԱԹԻՌՆԵՐԸ

Այսուհետ շվեդական բանակի Agusta Westland AW109 ուղղաթիռների տեխնիկական սպասարկումը կիրականացնի շվեդական SAAB ընկերությունը: Ընկերության և Շվեդիայի զինված ուժերի նյութական ապահովման գործակալության միջև համապատասխան պայմանագիր է ստորագրվել 6 տարի ժամկետով` դրա ավարտին ևս 2 տարով այն երկարացնելու հնարավորությամբ: Գործարքը կարժենա շուրջ 145 միլիոն դոլար: Պայմանագիրը ուժի մեջ կմտնի 2012 թվականից: