Հայերեն | На русском | In English

Մենյու
Խորագրեր
ԱԴՐԲԵՋԱՆԻ ՎԱՐՁԱԾ ԱՄԵՐԻԿՅԱՆ ԼՈԲԲԻՍՏԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ «ՏՊԱՎՈՐԻՉ ՆՎԱՃՈՒՄՆԵՐԻ» ՑԱՆԿԸ
ԱԴՐԲԵՋԱՆԻ ՎԱՐՁԱԾ ԱՄԵՐԻԿՅԱՆ ԼՈԲԲԻՍՏԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ «ՏՊԱՎՈՐԻՉ ՆՎԱՃՈՒՄՆԵՐԻ» ՑԱՆԿԸ

ԱԴՐԲԵՋԱՆԻ ՎԱՐՁԱԾ ԱՄԵՐԻԿՅԱՆ ԼՈԲԲԻՍՏԱԿԱՆ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ «ՏՊԱՎՈՐԻՉ ՆՎԱՃՈՒՄՆԵՐԻ» ՑԱՆԿԸՄիացյալ Նահանգներում Ադրբեջանի վարձած չորս լոբբիստական և PR ընկերություններից մեկը Tool Shed խումբն է:

Այս շաբաթ կցանկանայի նմուշներ ներկայացնել Tool Shed խմբի` Ադրբեջանի հյուպատոսության համար կազմակերպած տպավորիչ միջոցառումներից: Խումբը մեծ օգուտ է քաղում այդ գործարքից՝ ամսական վճարելով ընդամենը 9 հազար դոլար ադրբեջանամետ բոլոր աշխատանքների համար:

Ամերիկյան օրենքը պահանջում է օտարերկրյա անձանց կողմից վարձվող ամերիկյան լոբբիստական և PR ընկերություններից ոչ միայն գրանցել իրենց հաճախորդներին Արդարադատության նախարարությունում՝ ըստ Օտարերկրյա գործակալների գրանցման ակտի, այլ նաև ներկայացնել նրանց օգտին իրականացված միջոցառումների մանրամասն ցանկը:

Պարզելու համար, թե ինչ աշխատանքներ են կատարվել Tool Shed խմբի կողմից ի նպաստ Ադրբեջանի հյուպատոսության, ես ստուգեցի Արդարադատության նախարարության կայքը, որտեղ Tool Shed խումբն ըստ ամսաթվերի թվարկել է իրենց ամբողջ գործունեությունը Լոս Անջելեսում գտնվող Արդրբեջանի հյուպատոսության համար:

Tool Shed խմբի միջոցառումների ցանկը սկսվում է 2009թ. ապրիլի 1-ից, բայց խորհրդավոր կերպով ավարտվում 2011թ. մարտի 31-ին: Սա, անկասկած, պետք է  որ Արդարադատության նախարարության պահանջների խախտում լինի, և անհրաժեշտ է ներկայացնել Միացյալ Նահանգների կառավարության ուշադրությանը: Այնուամենայնիվ, երկամյա զեկույցը ամբողջական պատկերացում է տալիս նրանց կատարած աշխատանքի մասին, որ այն տասնյակ էջեր է զբաղեցնում: Դրանցում ընդգրկված են հանդիպումներ տարբեր նահանգների համալսարաններում եւ համալսարանական պաշտոնյաների, ԱՄՆ քաղաքական գործիչների, հրեական լոբբիի եւ Իսրայելի պետական գործիչների հետ:

Կան տասնյակ այլ հանդիպումներ, որ Tool Shed խմբի սեփականատեր Ջեյսոն Կացը կազմակերպել էր Ադրբեջանի գլխավոր հյուպատոսի համար: Պետք է խոստովանել, որ Կացը շատ ցածր է վարձատրվել՝ ամսական 9 հազար դոլար չնչին գումարով` նման մասշտաբի հասանելիություն ապահովելով Ադրբեջանի համար ԱՄՆ տարբեր նահանգներում, մի բան, որ Ադրբեջանի գլխավոր հյուպատոսը երբեք ի զորու չէր լինի ինքնուրույն իրագործել:

Ամերիկահայ համայնքը լոբբիստական և PR ընկերությունների բացը լրացնում է իր կազմակերպությունների և նրանց անդամների ակտիվ աշխատանքով: Այնուամենայնիվ, արհեստավարժ լոբբիստական և PR ընկերությունները կարող են շատ բան ավելացնել առկա հաջողություններին: Ցավոք, հայերի մեծ մասն ըստ արժանվույն չի գնահատում լոբբիստական և PR ընկերությունների աշխատանքը, հետևաբար, չի հավատում նման արժեքավոր և խիստ անհրաժեշտ աշխատանքների ֆինանսավորմանը

ՀԱՐՈՒԹ ՍԱՍՈՒՆՅԱՆ

«Կալիֆորնիա Կուրիեր» թերթի հրատարակիչ և խմբագիր

Թարգմանությունը՝ Ռուզաննա Ավագյանի