Հայերեն | На русском | In English
«Ընդամենը մի քանի տարի հետո այսօրվա ուսանողներն են լինելու ղեկին, նրանք են տանը, դպրոցում, բանակում եւ բուհում ստացած իրենց դաստիարակությամբ, գիտելիքներով, որդեգրած սկզբունքներով եւ իրենց հայրենասիրությամբ առաջնորդելու հայ ժողովրդին»,- հունվարի 16-ին ասաց պաշտպանության նախարար Ս.Օհանյանը:
Պաշտպանության նախարար Սեյրան Օհանյանը 2014 թվականի տարեմուտի իր ուղերձում, զինված ուժերի անձնակազմից բացի, դիմել է նաեւ հանրապետության բուհերի ուսանողներին ու դասախոսներին, կարեւորել բանակ-բուհ համագործակցությունը արատավոր բարքերի դեմ պայքարի, արտաքին մարտահրավերների դիմագրավման, հայրենասիրական դաստիարակության գործում: Եվ ահա անկեղծ զրուցելու, ընդհանուր հայտարարի գալու եւ համատեղ անելիքների մասին պայմանավորվելու նպատակով գերատեսչության ղեկավարը հունվարի 16-ին այցելեց Երեւանի Մխիթար Հերացու անվան պետական բժշակական համալսարան:
Սեյրան Օհանյանը նկատեց, որ ակնհայտ է բժշկական համալսարանի, մասնավորապես 1994 թվականից ի վեր ՀՀ զինված ուժերի համար բժշկական կադրեր պատրաստող ռազմաբժշակական ֆակուլտետի վերջին տարիների առաջընթացը. «Բժշկական համալսարանը յուրահատուկ կապ, առնչություն ունի հայկական բանակի հետ: Այստեղ են պատրաստվում բժշկական կադրեր եւ ուղարկվում զինված ուժերի տարբեր զորամիավորումներ ու զորամասեր: Նրանք համալրում են ռազմական բժիշկ-մասնագետների այն մեծ համաստեղությունը, որը մեր պատմության տարբեր ժամանակահատվածներում լավագույն մասնագետների համբավ է ունեցել: Արցախյան պատերազմի տարիներին մեր բժիշկները կատարելագործեցին իրենց մասնագիտական հմտությունները, անհրաժեշտության դեպքում էլ զենք վերցրին եւ մասնակցեցին մարտական գործողություններին: Նրանց օրինակով պետք է կրթվեն այսօրվա կուրսանտները»:
Նախարարն ընդգծեց, որ ռազմական բժիշկը կրկնակի է երդվում եւ, հետեւաբար, կրում է կրկնակի պատասխանատվություն:
Բժշկական համալսարանի ռեկտոր Միքայել Նարիմանյանն իր ելույթում շեշտեց, որ զինվորական բժիշկը պարտավոր է փրկել ոչ միայն զինվորի կյանքը պատերազմում, այլեւ հարկ եղած դեպքում հոգ տանել զինվորների եւ սպաների ընտանիքների անդամների առողջության համար. «Աշխարհում մեծ զարգացում է ստացել բժշկության եւ բժշկագիտության մի ուղղություն, որը կոչվում է կազմակերպված կոլեկտիվների բժշկություն, դժվար է պատկերացնել ավելի կազմակերպված կառույց, քան բանակն է»:
Ռազմաբժշկական ֆակուլտետի դեկան, գնդապետ Սամվել Գալստյանն էլ մատնանշեց ֆակուլտետի նպատակը` պատրաստել զինվորական բժիշկներ, որոնք կլինեն գաղափարապես կայուն, հայրենիքին նվիրված, անձնազոհության պատրաստ եւ իրենց մասնագիտական գիտելիքներով զինված չեն զիջի առողջապահական համակարգում աշխատող քաղաքացիական բժիշկներին:
Որպես բանակ-բուհ երկարատեւ համագործակցության արդյունք` ռազմաբժշկական ֆակուլտետը դարձել է ինչպես ուսումնական, այնպես էլ գիտագործնական գործընթացների զարգացման տեսանկյունից ամենաապահովված ֆակուլտետը: Երրորդ կուրսի կուրսանտ Վահագն Ասիրյանը փաստում է վերոնշյալը. «Վերջերս նորոգվել եւ կահավորվել է ֆակուլտետի տարածքը, ինչը բարձրացրել է ուսումնառության մակարդակը, վերանորոգվել եւ կահավորվել է հանրակացարանի տարածքը, որտեղ կյանքը գրեթե չի տարբերվում ընտանեկան միջավայրից, գործնական հմտությունների ձեռքբերման առումով դրական ազդեցություն են ունեցել մեր կուրսանտների հերթապահությունները Երեւան քաղաքի շտապ օգնության համակարգում՝ որպես բժշկի օգնական, կյանքի է կոչվել «Առողջարանային գործ» ծրագիրը, որն իրականացվում է Լեռնային Հայաստան առողջարանային համալիրում. մենք տվյալ ծրագրի շրջանակում ձեռք ենք բերում ֆիզիոթերապեւտիկ ծառայությունների կազմակերպման հմտություններ»:
Հանդիպման ընթացքում նախարարը պատասխանեց ուսանողների հարցերին: Նրանցից մեկը մեկ ամիս առաջ է զորացրվել եւ խնդրեց նախարարի միջնորդությունը, որպեսզի ընթացիկ քննությունների ժամանակ բանակից վերադարձած ուսանողներին մի փոքր առավելություն տան: Նախարարի խնդրանքին բուհի ռեկտորը դրական պատասխան տվեց:
Հանդիպման ավարտին Սեյրան Օհանյանը ռազմաբժշկական կրթության ոլորտում ունեցած ներդրման համար պարգեւատրվեց 1-ին աստիճանի շքանշանով եւ ուսանողական խորհրդարանի ոսկե մեդալով. «Այս պարգեւները պարտավորեցնում են զբաղվելու հասարակության «հիվանդությունների» բուժմամբ»: Նախարարն էլ իր հերթին բժշկական համալսարանի մի շարք աշխատակիցների պարգեւատրեց մեդալներով ու պատվոգրերով:
ՇՈՒՇԱՆ ՍՏԵՓԱՆՅԱՆ