Հայերեն | На русском | In English

Մենյու
Խորագրեր
ՀԵՆՐԻ ՔԻՍԻՆՋԵՐԻ «ՄԱՐԳԱՐԵՈՒԹՅՈՒՆԸ» ԵՎ ՄԵԾ ՄԵՐՁԱՎՈՐ ԱՐԵՎԵԼՔԸ
ՀԵՆՐԻ ՔԻՍԻՆՋԵՐԻ «ՄԱՐԳԱՐԵՈՒԹՅՈՒՆԸ» ԵՎ ՄԵԾ ՄԵՐՁԱՎՈՐ ԱՐԵՎԵԼՔԸ

Սկիզբը՝ նախորդ համարում

ՅՈԹ ԵՐԿԻՐ՝ ԶՈՀԱՍԵՂԱՆԻՆ

Որո՞նք են Մերձավոր Արևելքում իրենց բնական պաշարների համար ԱՄՆ-ի կողմից «նվաճման ենթակա» յոթ երկրները: «Ռուսաստան-Մահմեդական աշխարհ» ռազմավարական հետազոտությունների կենտրոնի ղեկավար Շամիլ Սուլթանովի ենթադրությամբ՝ Սաուդյան Արաբիան, Քուվեյթը, Արաբական Միացյալ Էմիրությունները, Իրաքը, Լիբիան, Սիրիան և Իրանը: Այս ենթադրության համար հիմք կարող է լինել Քիսինջերի հետևյալ արտահայտությունը. «Տիրացիր նավթին և կվերահսկես ազգերին» («Control oil and you control nations»):

ՄԻՋՈՒԿԱՅԻՆ ՌՈՒՄԲ՝ ԱՐԱԲՆԵՐԻ ԴԵՄ

Ինչո՞ւ պետք է Իսրայելը արաբներին սկսի կոտորել այն ժամանակ, երբ նրանք, ում անունից խոսում է Քիսինջերը, «արթնացնեն» ռուսներին ու չինացիներին: Եվ ինչո՞ւ դա անելու համար պետք է անպայման «բոթել» նրանց, որպեսզի դադարեն ձեռքները ծալած նայելուց, թե ինչպես է Ամերիկան ամեն ինչ սրբում:

Ինչպես վերն արդեն նշեցինք, Քիսինջերի խոսքերը կարելի է ընկալել այն իմաստով, որ Իսրայելը պետք է արաբներին կոտորի նաև միջուկային զենքով: Ներկայիս պայմաններում այդ մտադրության բարձրաձայնումն անգամ կառաջացնի միջուկային տերություններ Ռուսաստանի և Չինաստանի հուժկու հակազդեցությունը: Ըստ երևույթին, Քիսինջերի տրամաբանությամբ, Ռուսաստանի և Չինաստանի ուշադրությունը պետք է շեղել Մերձավոր Արևելքից՝ նրանց ներքաշելով պատերազմի մեջ, միգուցե՝ ԱՄՆ-ի ու Եվրամիության դեմ (սա, ի դեպ, նույնպես չի բխում ԱՄՆ-ի շահերից և վկայում է, որ հրեա դիվանագետը խոսում է այլ ուժերի անունից): Եվ այդժամ Իսրայելը, օգտվելով առիթից, պետք է միջուկային զենքի կիրառմամբ «Նեղոս գետից մինչև Եփրատ գետն ընկած տարածքը» «մաքրի» արաբներից՝ մեծ Իսրայել ստեղծելու նպատակով (Թուրքիայի օրինակով հիշենք, որ ցեղասպանություն իրագործելու համար լավագույն պահը համաշխարհային պատերազմն է):

ՌԱՍԻԶՄԻ ՏԱՐԱՏԵՍԱԿ

Ի՞նչ նոր հասարակություն և նոր աշխարհակարգ են ուզում կառուցել նրանք, ում անունից խոսում է Քիսինջերը: Եթե սիոնիզմն է, ապա միանգամայն պարզ է, թե ինչ հասարակություն և ինչ աշխարհակարգ է ուզում կառուցել նա: Հիշեցնենք, որ սիոնիզմը (Երուսաղեմում գտնվող Սիոն լեռան անունից) քաղաքական շարժում է, որի նպատակը հրեաների միավորումն ու վերածնունդն է իրենց պատմական հայրենիքում՝ Իսրայելում, ինչպես նաև այդ շարժման գաղափարախոսությունը: Ըստ խորհրդային մեծ հանրագիտարանի՝ սիոնիզմի հիմնական դրույթներն են.

– աշխարհի տարբեր երկրների հրեաները կազմում են մեկ համաշխարհային ազգ,

– հրեաները առանձնահատուկ, բացառիկ, Աստծո կողմից ընտրյալ ազգ են,

– բոլոր այն ժողովուրդները, որոնց մեջ հրեաներն ապրում են, այսպես թե այնպես թշնամի են հրեաներին,

– հակահրեականությունը հավերժական երևույթ է (քանի դեռ հրեաները չեն հասել համաշխարհային տիրապետության),

– մյուս ժողովուրդների հետ հրեաների ձուլումը հակաբնական է և մեղք է համարվում հրեաների համար,

– հրեաները պատմական իրավունքներ ունեն բիբլիական նախնիների հողերի նկատմամբ (Պաղեստինի և հարակից շրջանների), որոնց վրա պետք է համախմբվեն ու ստեղծեն «զուտ հրեական» հավասարապաշտական (էգալիտար) պետություն:

Որպես քաղաքական շարժում՝ սիոնիզմը ծագել է 19-րդ դարի վերջին: 1948 թ. ՄԱԿ-ի որոշումով Իսրայել պետության ստեղծումից հետո սիոնիզմը դարձավ Իսրայելի պետական գաղափարախոսությունը, որի նպատակը այդ պետության սահմանների ընդլայնումն է «Նեղոսից մինչև Եփրատ»:

1975թ. նոյեմբերին ՄԱԿ-ի Գլխավոր Ասամբլեայի 30-րդ նստաշրջանը սիոնիզմը որակել է որպես ռասիզմի և ռասայական խտրականության տարատեսակ:

ԳԱՂԱՓԱՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՎԱՐԿԱԲԵԿՈՒՄԸ

Այն հարցի պատասխանը, թե ինչո՞ւ այդ հասարակությունը պետք է կառուցվի «մոխիրներից», այսինքն՝ ավերիչ պատերազմից հետո, թերևս տալիս է պատմությունը: Շվեյցարացի փիլիսոփա և գրող Դենի դը Ռուժմոնը (1906-1985) իր «Եվրոպայի 28 դարերը» գրքում ներկայացնելով Միացյալ Եվրոպայի այն նախագծերը, որոնք տարբեր դարաշրջաններում առաջարկել են եվրոպացի խոշոր մտածողները, եզրակացնում է. «Միավորման նախագծերի վերածնման պահը պատերազմի ավարտի հաջորդ օրն է: 20-րդ դարում այդ նախագծերն իրականություն դարձնելուն միտված մշակութային ու տնտեսական գործունեությունն սկսվել է Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի հաջորդ օրը: Դրան ձեռնամուխ լինելու համար պետք էր իջնել մինչև անդունդ: Փաստ է, որ Միացյալ Եվրոպան ծնվեց վերջին մեծ պատերազմի ավերակների մեջ»:

Սա բացատրվում է նրանով, որ երբ պատերազմից հոգնած մարդկանց համար պատերազմի պատճառ են ներկայացվում ազգային պետությունների հակադիր շահերը, ազգային իշխանությունների հավակնությունները, անհանդուրժողականությունը և ազգային թշնամանքը, նրանք գերադասում են հրաժարվել ազգային ինքնիշխանությունից և ապրել միասնական պետության մեջ, միայն թե պատերազմը չկրկնվի: Երկրորդ համաշխարհային պատերազմից հետո Եվրոպայում այս ճանապարհով վարկաբեկվեց ազգայնականությունը և հող նախապատրաստվեց Եվրամիության ստեղծման համար: Այլ կերպ ասած՝ համաշխարհային պատերազմների միջոցով ազգայնական գաղափարախոսությունները վարկաբեկվում են (ինչպես, օրինակ, ֆաշիզմը), իսկ միարարական գաղափարախոսությունները, ընդհակառակը, տարածվում են և դառնում տիրապետող:

Հարց է ծագում՝ ինչո՞ւ նույնը չի կարող իրագործվել Մերձավոր Արևելքում: Քաղաքական առումով այն միավորելու համար պետք է պատերազմ հրահրել այնտեղ, սպասել, մինչև բնակչությունը հյուծվի և հոգնի պատերազմից, այնուհետև համատարած դժբախտության պատճառ հայտարարել մահմեդականության այն դրույթը, որի համաձայն՝ հրեաները մահմեդականների թշնամին են և Պաղեստինի նկատմամբ ոչ մի իրավունք չունեն, ապա խաղաղություն երազող մահմեդականներին ընդունել տալ այն ուսմունքը, որ «Նեղոսից մինչև Եփրատ» տարածվող Իսրայելի ստեղծումը չի հակասում ո՛չ մահմեդականությանը և ո՛չ էլ քրիստոնեությանը: Դաժան պատերազմից հետո բոլորը կհամակերպվեն այդ գաղափարի հետ, միայն թե խաղաղություն լինի:

Սա արդեն այն հարցի պատասխանն է, թե Քիսինջերն ու նրա թիկունքին կանգնած ուժերն ինչպե՞ս են մտադիր մոխիրներից ստեղծել նոր աշխարհակարգ: Դրա համար պետք է ունենալ «պատրաստի գաղափարախոսություն», որը մահմեդականների ու քրիստոնյաների տեսանկյունից արդարացնում է Մեծ Իսրայելի ստեղծումը: Կա՞ն արդյոք այդպիսի գաղափարախոսություններ: Պարզվում է, որ այո՛: Դրանք նույնպես կարելի է անվանել սիոնիզմ, միայն ոչ թե հրեական, այլ, համապատասխանաբար, մահմեդական և քրիստոնեական:

ՄԱՀՄԵԴԱԿԱՆ ՍԻՈՆԻՍՏՆԵՐԻ ՓԱՍՏԱՐԿՆԵՐԸ

Լայն իմաստով մահմեդական սիոնիզմ են անվանում այն երևույթը, որ մահմեդականներն աջակցում են Մեծ Իսրայել ստեղծելու գաղափարին: Ընդ որում, այդ աջակցությունը հիմնավորվում է մահմեդականների սուրբ գրքից՝ Ղուրանից արված մեջբերումներով ու դրանց մեկնություններով: Մեծ Բրիտանիայի քաղաքացի Մուհամմադ ալ-Հուսայնին, օրինակ, պնդում է, որ 8-9-րդ դարերից մահմեդականության ավանդական ուղղության ներկայացուցիչները Ղուրանը համարում էին ուղղակի վկայություն այն բանի, որ Աստված Իսրայելի երկիրը նվիրել է հրեա ժողովրդին՝ իր անժամկետ կտակի համաձայն: Ղուրանի 5-րդ սուրահի 21-րդ այաթը Մովսեսի խոսքն է. «Օ, իմ ժողովուրդ, մտիր Սրբազան երկիրը, որն աստված խոստացել է մեզ, ու հետ մի՛ նայիր (նրա իշխաններից վախենալու պատճառով), որպեսզի եղածն էլ չկորցնես»:

Ահաբեկչական «al-Gama’a al-Islamiyya» կազմակերպության նախկին անդամ եգիպտացի դոկտոր Թոֆիկ Համիդը նույնիսկ հոդված է գրել «Թե ինչու ես, հետևելով Ղուրանին, սիրեցի Իսրայելը» վերնագրով: Հոդվածում նա Ղուրանից մեջբերումներ է անում հօգուտ հրեաների. «Եվ Մենք ասացինք Իսրայելի Որդիներին. «Առանց վախենալու բնակվեք ավետյաց երկրում» (17:104)»: Ավելին, ըստ Թ.Համիդի՝ Ղուրանը Ավետյաց երկիրը հայտարարում է իսրայելացիների ժառանգությունը. «Այդպես է եղել, բայց մենք Իսրայելի Որդիներին դարձրինք դրա (Ավետյաց երկրի) ժառանգորդը» (26:59): Համիդը հայտարարում է. «Մահմեդականներից ոչ ոք իրավունք չունի հրեաներին խանգարելու, որ միավորվեն Իսրայելի տարածքում, քանի որ դա Տիրոջ կամքն է»:

2003 թ. ԱՄՆ-ում ստեղծվել է ժողովրդավարության աջակցման ամերիկա-մահմեդական ֆորում (AIFD): Դրա անդամները ազատական մահմեդականության հետևորդ են, համարում են, որ մահմեդականությունը համատեղելի է ժողովրդավարության և ամերիկյան արժեքների հետ: Ֆորումը պաշտոնապես աջակցում է Իսրայելին՝ հայտարարելով, որ «սատարում է միջպետական ճանաչված սահմաններից ավելի մեծ տարածքով Իսրայել պետության ճանաչման ոչ պաշտոնական գործընթացը»:

Ոչ արաբական ծագում ունեցող որոշ մահմեդականներ, ներառյալ քրդերն ու բերբերները, նույնպես աջակցում են Իսրայելին և ընդունում սիոնիզմի դրույթները: Ասվածը վերաբերում է նաև բեդուիններին, դրուզներին և չերքեզներին: Մահմեդական սիոնիզմն աջակիցներ ունի նաև Պակիստանում, Կանադայում, Բանգլադեշում, Ֆրանսիայում, Քուվեյթում:

Սան Դիեգոյի (ԱՄՆ) համալսարանի կրոնագիտության ամբիոնի վարիչ, պրոֆեսոր Խալիլ Մոհամմեդը համարում է, որ եթե Ալլահն Իսրայելը տվել է Մովսեսի ժողովրդին, ապա մարդիկ իրավունք չունեն դրան խոչընդոտելու: Ավելին, նա մահմեդականների միջև պատերազմները բացատրում է այն հանգամանքով, որ նրանք մեղք են գործել՝ ընդդիմանալով Աստծո կամքին և թույլ չտալով, որ հրեաներն իրենց պատկանող հողում պետություն ստեղծեն:

Մահմեդական պրոֆեսորը կանխատեսում է, որ մահմեդականության մեջ կծագի բարենորոգչական շարժում, որի առաջամարտիկները կլինեն Արևմուտքում ապրող մահմեդականները: Նրանց ջանքերով մահմեդական ծայրահեղականությանը կփոխարինի չափավոր մահմեդականությունը կամ, այլ խոսքով, մահմեդական սիոնիզմը:

(շարունակելի)

ԱՐՍԵՆ ՅԱԼԱՆՈՒԶՅԱՆ
փոխգնդապետ